torstai 27. helmikuuta 2014

Legginsien kaavoitusta


Mallikelpoisen blogissa on ohje miten kaavoitat legginsit
ja tietty mä halusin kans kokeilla :)
ohjeet on hyvät ja selkeät.

Mulla nyt ei sattunut olemaan tarpeellista määrää
muuta kuosia legginsejä varten joten
Viljamin puodin megakumpula
sai olla mun leggareiden
kakkos uhri :)




tein eilen ensimmäiset versiot 0 väljyyksillä
(nämä on nyt -2)
eikä niihin tullut tarpeeksi korkeaa vyötäröä
kankaan vähyyden vuoksi
joten heitin ne nurkkaan :D




 Tää kuva on kauhee mut laitetaan 
nyt sitten :D




Sivupituuden mittasin vyötäröltä lattiaan saakka
ja lahkeen pituutta jouduin lopuksi
 lyhentämään 4-5cm.

Kaavaan lisäsin kuminauhavaraa 4cm
jottei vako vilku niin kuin ensimmäisessä
versiossa kävi.

Tällä kaavalla taatusti teen kesäksi legginsejä :)


Kangas ostettu:
-megakumpulatrikoo: Viljamin Puoti-

ja se ohje on täällä!



4 kommenttia:

  1. Hienot pyllykuvat :D Ja kivan näköiset leggarit! Ohjetta meinasin itsekin testailla mahd pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookkin :D Kannattaa ehdottomasti kokeilla, niin helpot tehdä :)

      Poista
  2. Hienot leggarit! Kyllä minäkin taidan rohkaistua piirtämään kaavat tuolla ohjeella. Kiitos rohkaisusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) Mulla on nää just jalassa tässä kotosalla ja oon tänään fiilistelly kuin hyvät näistä oikeesti tuli :)

      Poista